Enkele van onze branches zijn:
Of u nu een lokale winkel of een grote keten hebt, in zowel hoog- als laagseizoen is het essentieel om de juiste medewerkers op de juiste tijden in te zetten. Online plannen en registreren zal tijd besparen en u houdt medewerkers zo altijd op de hoogte. Het hoofdkantoor kan verschillende winkels met elkaar vergelijken, aangezien informatie zoals productiviteit, sales en loonkosten in uitgebreide rapporten worden weergegeven.
tamigo helpt supermarkten bij het effectief plannen van shifts, het inzichtelijk maken van loonkosten en het stroomlijnen van de payroll. Door uw hele bezettingsprofiel bij de hand te hebben, is het makkelijk om vooruit te kijken en het juiste aantal medewerkers op het juiste moment in te zetten. U kunt zelfs automatisch arbeidscontracten genereren in tamigo.
Ongeacht het seizoen, een up-to-date rooster en duidelijke communicatie met uw medewerkers is essentieel voor alle kiosks of tankstations. In tegenstelling tot roosters in spreadsheets of op papier, bespaart tamigo tijd, zodat u uzelf kunt concentreren op de zaken die er echt toe doen, zoals het bieden van een optimale service. Plan aan de hand van de verwachte drukte en houd grip op de financiën. Verzamel alle medewerkers in één online oplossing.
Een efficiënt rooster maken kan tijdrovend zijn voor restauranthouders. tamigo geeft u altijd en overal toegang tot het werkrooster. Houd grip op de loonkosten, verwachte omzet en plan uw medewerkers op basis van hun taken, competenties en beschikbaarheid.
Hotels moeten in staat zijn om veel administratieve taken af te handelen, terwijl zij tegelijkertijd hun klanten de beste service moeten bieden. Het is belangrijk om flexibel te kunnen plannen en mensen met de juiste competenties in te zetten. tamigo automatiseert taken door roosters te genereren of dagen af te sluiten. Met alle informatie op één plek houd u altijd overzicht.
tamigo werkt voor cafés – of u nu een lokaal, bruin café hebt of een grote keten. tamigo helpt u bij het reduceren van handmatige taken en geeft u een compleet overzicht van u business. Beheer de planning en tijdsregistratie en zorg ervoor dat de salarisbetaling altijd probleemloos verloopt. tamigo houdt rekening met toeslagen en zelf met fooi. Verhoog de winst en houd grip op de loonkosten.
In de gezondheidszorg is het cruciaal om zoveel mogelijk tijd aan patiënten te besteden. Met zoveel medewerkers en diensten die 24-7 doorgaan, kan het lastig zijn om een duidelijk overzicht te bewaren. tamigo helpt u hierbij en geeft de volledige bezetting weer. Ken de juiste diensten aan de juiste medewerkers toe met behulp van competenties.
tamigo geeft call centers een compleet overzicht van iedereen die op dat moment aan het werk is en wat zij aan het doen zijn. U kunt tamigo gemakkelijk koppelen met andere systemen om bijvoorbeeld verkoopcijfers te combineren met de planning. Voorspel financiële prestaties met tamigo’s forecasting functies.
tamigo helpt publieke instellingen met het effectief inplannen van hun medewerker en het snel delen van informatie. Waarschuwingen bij de overschrijding van CAO-regels kunnen makkelijk worden ingeregeld in de roosterplanning. tamigo stimuleert kennisdeling en het verspreiden van informatie in één oplossing.
Of u nu een lokale bakkerij bent of een grote bakkersketen, tamigo helpt u bij het reduceren van handmatige taken en geeft u een compleet overzicht van u business. Beheer de planning en tijdsregistratie en zorg ervoor dat de salarisbetaling altijd probleemloos verloopt. tamigo houdt rekening met toeslagen en zelf met fooi. Verhoog de winst en houd grip op de loonkosten.
Wij hebben veel parttimers in dienst, omdat onze shifts soms alleen in de middagen of in het weekend zijn. Daarom wordt er veel gewijzigd in het rooster, maar met tamigo is het toch makkelijk om deze wijzigingen snel te maken, zonder veel administratie.
tamigo geeft zowel het hoofdkantoor als alle winkelmanagers de mogelijkheid om te anticiperen op het loonpercentage, loonkosten en omzet – deze gegevens zijn nu, morgen, maar ook over 3 maanden inzichtelijk.
Het is ontzettend belangrijk om een duidelijk zicht te hebben op de personeelkosten tijdens het maken van de planning. Daarbij laat tamigo niet alleen de loonkosten zien, maar zet daar ook de omzet tegen af.
tamigo weet een overzicht te creëren, zodat wij altijd op de hoogte zijn. Daarom is tamigo onmisbaar.
Als teamleider heb ik de volledige controle over het roosterproces, overal en altijd. Daarnaast zijn alle medewerkers, door de tamigo-app, altijd op de hoogte van het actuele rooster.
We willen zo flexibel mogelijk zijn voor onze klanten en tamigo helpt ons daarbij. We kunnen onze roosters op ieder moment aanpassen en kunnen medewerkers met bepaalde competenties toewijzen aan klanten die hierom vragen.
In maart hebben wij al een fantastisch overzicht van de bezetting die we nodig hebben in de zomer. tamigo zorgt ervoor dat we altijd weten wat onze minimale bezetting is.
Ik bespaar momenteel veel geld, omdat ik met tamigo enkel de uren betaal die onze medewerkers echt gewerkt hebben.
Anette Sørensen
Bolia, International HR Manager
Svend Halse Petersen
Rema 1000, HR Manager
Tommy Hvid
Sticks'n'Sushi, Operations Manager
Nicolas Stubtoft
Danhostel, Deputy Chief Executive Officer
Camilla Nilsen
Vitalegruppen, Team Leader
Martin Thomsen
The Call Company, Production Manager
Servicedesk
Statens It
tamigo werkt voor iedereen in de organisatie
Effectieve communicatie tussen collega’s en supervisors.
Zie uw geplande shifts, gewerkte uren en vakanties op één plek.
Blijf op de hoogte van events, campagnes en openingstijden.
Zorg dat u relevante informatie altijd bij de hand hebt.
De mobiele app in uw eigen taal is supertoegankelijk.
Ruil diensten met collega’s, vraag een vakantie aan of neem een beschikbare dienst over, allemaal vanuit de app.
Bespaar tijd met planningen, vakanties en urenregistraties.
Zet de roosters af tegen targets, contracten, regels en budgetten.
Gebruik nieuwe inzichten om de planning te optimaliseren.
Houd prestaties per winkel bij.
Ontvang notificaties terwijl u plant.
Houd uw medewerkers altijd op de hoogte.
Draai overzichten van verschillende KPI’s in de complete organisatie.
Filter op winkels die beneden het budget plannen.
Krijg inzicht in de toekomst.
Motiveer medewerkers om gezamenlijke doelen te bereiken.
Wees verzekerd van betrouwbare personeelsinformatie.
Verbeter prestaties door de juiste budgetten te stellen.
Draai overzichtelijke rapporten uit van alle medewerkers in de organisatie.
Voldoe aan wet- en regelgeving.
Deel documenten en genereer contracten.
Krijg een overzicht van de competenties van medewerkers, maar ook van het verzuim en salaris.
Transparantie naar medewerkers zorgt voor betrouwbare informatie.
Toegang tot HR-relevante rapportages, zoals personeelsverloop.
Exporteer gewerkte uren naar uw payroll-systeem (momenteel meer dan 70 systemen).
Reduceer de kans op menselijke foutjes en voorkom onjuiste betalingen.
Toegang tot alle informatie die relevant is voor de salarisbetaling.
Bespaar tijd door de urenverantwoording te automatiseren.
Intuïtieve contract- en salarisconfiguratie.
Alle gewerkte uren en afwezigheden worden opgeslagen.
Geen installatie vereist – Plug&Play.
tamigo voldoet aan de nieuwe privacy wetgeving (GDPR).
Nieuwe medewerkers snel van start.
Uitgebreide API-documentatie.
Gehost in Azure om aan de hoge security requirements te voldoen.
Stroomlijn processen in alle afdelingen.
Zie in één oogopslag welke winkels bijsturing nodig hebben.
Meet de effectiviteit van alle planningen.
Bewaar de controle over processen en prestaties in alle winkels.
Optimaliseer de onderlinge dialoog tussen de managers.