Skip to content

ONZE KLANTEN

Succesverhalen

Leer van onze klanten in heel Europa hoe zij hun activiteiten optimaliseren, de samenwerking verbeteren en medewerkers meer mogelijkheden geven.

box of colour
TOUCH
Landen die we helpen 20+
Landen die we helpen 20+
box of colour
TOUCH
Aantal tamigo users 300,000+
Aantal tamigo users300,000+
box of colour
TOUCH
Ondersteunde talen 24
Ondersteunde talen 24

Leer onze klanten
kennen

Group of people in a hilly landscape wearing clothes made by tamigo customer Salomon.
Hoe Salomon zijn activiteiten in Frankrijk en internationaal heeft gemoderniseerd

salomon

 

Hoe Salomon zijn activiteiten in Frankrijk en internationaal heeft gemoderniseerd

salomon

 

Lees meer
Display of gold bracelets and watches from tamigo customer Bijou Brigitte.
Hoe Bijou Brigitte hun Duitse winkelmanagers uren aan rapportage bespaart

Bijou

 

Hoe Bijou Brigitte hun Duitse winkelmanagers uren aan rapportage bespaart

Bijou

 

Lees meer
Sofa in a showroom of tamigo customer Bolia.
Hoe Bolia hun winkelmanagers helpt om binnen hun budgetten te plannen

bolia

 

Hoe Bolia hun winkelmanagers helpt om binnen hun budgetten te plannen

bolia

 

Lees meer
Exterior and swimming pool of tamigo customer Hotel des Nordens.
Hoe Hotel des Nordens tijd en geld bespaart in het hoog- en laagseizoen

hotels-des-nordes

 

Hoe Hotel des Nordens tijd en geld bespaart in het hoog- en laagseizoen

hotels-des-nordes

 

Lees meer
Model wearing various lingerie sold by tamigo customer Triumph.
Hoe Triumph nieuw inzicht krijgt in zijn operationele KPI's

triumph

 

Hoe Triumph nieuw inzicht krijgt in zijn operationele KPI's

triumph

 

Lees meer
Exterior of tamigo customer Danhostel's hostel in Copenhagen.
Hoe Danhostel de registratie van gewerkte uren vereenvoudigt

danhostel

 

Hoe Danhostel de registratie van gewerkte uren vereenvoudigt

danhostel

 

Lees meer
Restaurant interior of tamigo customer Sticks n Suchi, showing bar area and tables.
Hoe Stick'n'Sushi controleert of geplande uren overeenkomen met budgetten

sticksandsushi

 

Hoe Stick'n'Sushi controleert of geplande uren overeenkomen met budgetten

sticksandsushi

 

Lees meer
3 jars of candy from tamigo customer Lakrids by Bulow.
Hoe Lakrids by Bülow hun medewerkers op de hoogte houdt

lakrids

 

Hoe Lakrids by Bülow hun medewerkers op de hoogte houdt

lakrids

 

Lees meer
Display of children's clothing in the store of tamigo customer BabyOne.
Hoe de franchise van BabyOne overschakelt op vraaggerichte planning

babyone_white-1

 

Hoe de franchise van BabyOne overschakelt op vraaggerichte planning

babyone_white-1

 

Lees meer
Store interior of tamigo customer Scotch & Soda, showing men's jackets and grooming products.
Hoe Scotch & Soda belangrijke updates deelt met het personeel

Scotch-and-soda-white

 

Hoe Scotch & Soda belangrijke updates deelt met het personeel

Scotch-and-soda-white

 

Lees meer

Wat onze
klanten zeggen

La boca te lia

Na het gebruik van papier en prikborden heeft de Spaanse restaurantketen La Boca te Lía al zijn bedrijfsprocessen verbeterd. De belangrijkste voordelen? Vereenvoudigde HR-workflows en nieuwe inzichten in productiviteit KPI's.

“We verspilden te veel tijd en middelen aan personeelsadministratie. Dankzij tamigo kunnen we de uren van het personeel veel beter plannen.”

La Boca te Lía

Wam Denim

Begonnen als een klein familiebedrijf, heeft het Nederlandse modemerk WAM Denim nu meer dan 30 winkels. De sleutel tot het succes is hun medewerkers meer mogelijkheden geven.    

“Alle functionaliteiten van tamigo verminderen de kans op fouten en de administratieve werkdruk. Hierdoor hebben onze managers op het hoofdkantoor en in de winkels meer tijd om zich te richten op het leveren van betere klantenservice en het behalen van goede resultaten.” 

Hasib HaidariHR Manager, WAM Denim

Ren

R.E.N. Group beheert een schitterend portfolio van bars, restaurants en gelegenheden in heel Oslo. Ze moeten er zeker van kunnen zijn dat ze allemaal aan de regels voldoen.   

 “Het is zo belangrijk voor ons dat tamigo synchroon werkt met de Noorse arbeidswetgeving. We weten dat al onze locaties de huidige wetgeving volgen wanneer er roosters worden gemaakt. We zijn erg blij met tamigo en kunnen het andere bedrijven aanraden.”  

R.E.N. Group

Europa Cafe

Voor de manager van Cafe Europa 1989, hebben tamigo's scheduling tools het verschil gemaakt tijdens de dagelijkse werkzaamheden.  

“Bij het maken van de planning, laat ik altijd een aantal diensten open voor mijn part-time medewerkers om op te bieden. Ze reageren via hun apps, en ik kan deze biedingen goedkeuren of afwijzen in een paar seconden. De app is ook geweldig voor het doorgeven van vakanties en ziektedagen.”   

Brice GroyerRestaurant Manager, Cafe Europa 1989

Klantbeoordelingen
op Capterra



De kwalitatieve ondersteuning van het tamigo team is een echte toegevoegde waarde. Dankzij hun beschikbaarheid, aanpassingsvermogen, reactievermogen en investering kunnen we ons winkelnetwerk met succes ondersteunen.

Projectmanager
Sportartikelen | 501 - 1000 medewerkers

Badge of rating of 4.2 from tamigo on Capterra.



tamigo houdt al onze medewerkers via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke app op de hoogte van hun diensten, flexibele werktijden, vakantiedagen, enz. 

Projectcoördinator
Retail | 201-500 medewerkers



 Met tamigo kunnen onze teams hun dagelijkse activiteiten beheren, terwijl het HR-team variabele loonelementen kan verzamelen. Het is gemakkelijk te gebruiken vanuit het oogpunt van zowel de medewerker als de administrator.

Payroll Officer
Groothandel  | 201-500 medewerkers



De transparantie die tamigo ons geeft over de werktijden en salarissen van onze werknemers is van wereldklasse. En de oplossing zelf is eenvoudig te navigeren en aan te passen aan onze behoeften.

Projectmanager
Retail | 10.001+ medewerkers



Met tamigo kregen we een betere payroll met uitgebreide mogelijkheden, live KPI-overzicht, integraties en API-ready software.

Project Assistant
Consumentengoederen | 1001-5000 medewerkers